Strona www w firmie

Czym jest strona internetowa firmy?

Dlaczego potrzebuję strony internetowej, czy mam już stronę na Facebooku? Wielu właścicieli małych firm ma na uwadze to pytanie. Każdy, kto pracował w marketingu cyfrowym, mediach społecznościowych lub projektowaniu stron internetowych, wielokrotnie otrzymuje to pytanie. Posiadanie strony internetowej jest jednym z istotnych źródeł wiarygodności społecznej. Istnieje również wiele innych rzeczy, które towarzyszą dobrej stronie internetowej.

Dlaczego potrzebujesz strony internetowej?

Prosta odpowiedź brzmi: strona internetowa może pomóc Ci generować biznes, sprzedaż, a nawet zwiększać wartość Twojej marki. Pomaga w zwiększaniu wiarygodności przed klientami oraz pomaga firmom pokazać swoje usługi docelowej grupie odbiorców. Twoja firma może zamknąć dzień o 18:00 bez odbierania telefonów, aby odpowiedzieć na pytania dotyczące Twojej firmy. Jednak Twoja witryna będzie działać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku, aby promować Twoją firmę i prezentować Twoje usługi potencjalnym klientom.

Strona zwiększa przychody

W dobie cyfrowej transformacji znajdziesz tysiące przyszłych klientów na platformie zoptymalizowanej pod kątem wyszukiwarek bez zbytniego inwestowania. Pozwoli Ci dotrzeć do szerszego grona odbiorców w celu reklamowania Twoich usług lub towarów. Jakość strony internetowej często wpływa na decyzje dotyczące zakupów i handlu, bez względu na branżę, w której się znajdujesz.

Strona uwiarygadnia firmę

Jeśli chcesz pokazać swoim klientom, że traktujesz biznes poważnie, najlepiej zainwestować w profesjonalną stronę internetową. W erze, w której ponad 50% użytkowników telefonów komórkowych identyfikuje nową firmę lub towar, przeglądając swoje smartfony, nieutworzenie strony internetowej zaszkodzi Twojej reputacji. Rzetelna firma musi posiadać stronę www, która posłuży do zidentyfikowania firmy przez klientów.

Dobra strona internetowa może wygrać z dużymi markami w wynikach wyszukiwania

Czy zdajesz sobie sprawę, że strona internetowa daje Ci okazję do walki z gigantami Twojej branży? Projektując zoptymalizowaną stronę internetową, powinna ona być wyższa i we właściwym czasie na właściwej pozycji. Optymalizacja pod kątem właściwych słów kluczowych poprawi ruch w Twojej witrynie i wpłynie na podróż klienta, która zwykle zaczyna się od analiz, opinii i recenzji, które nazywamy SEO. Jedną z wielu możliwości stworzenia zagrożenia w branży jest zdobycie znaczącej roli na liście wyników wyszukiwania. Dlatego, jeśli nie dominujesz w widoczności w Internecie, nie dajesz klientom powodów do kupowania u Ciebie w porównaniu z dużymi markami.

Pokaż że oferujesz rabaty

Jeśli oferujesz promocje warto umieścić je na stronie internetowej. Nie można po raz kolejny podkreślić, że pierwszym kontaktem grupy docelowej z Twoją marką jest strona internetowa. Jesteś całkowicie odpowiedzialny za to, jak prowadzisz swój biznes. Ponadto możesz nie tylko przeglądać funkcje w ofertach, ale także dołączyć krótkie wideo lub przewodnik w formacie PDF do pobrania. Podkreślisz również swoje promocje czy opinie. Ludzie kupując produkty zaczynają od sprawdzania opinii, nie możesz pozbawić ich tej możliwości.

Wszyscy twoi konkurenci mają już stronę internetową

Może to zabrzmieć niezręcznie, ale ma to sens. Nie jesteś sam w branży. Tysiące firm oferuje teraz te same towary i usługi, które oferujesz, a większość z nich będzie miała własne strony internetowe. Odbiegając od konkurencji nie posiadając własnej strony www może znacznie obniżyć Twoje wyniki sprzedaży.